آرشیو تیر ماه 1402

روزمرگی و معرفی محصول

سایت داروکده تخفیف 70 هزارتومانی

۱۱ بازديد
بدون نیاز به کد تخفیف داروکده و با کلیک بر روی خرید کنید از 70 هزار تومان تخفیف ویژه مکملهای زود مصرف در سایت داروخانه بهره مند شوید.

آیا سایت سون لرن به جز دوره برنامه نویسی دوره های آموزشی دیگری هم دارد؟

۹ بازديد

بله، سایت سون لرن به جز دوره برنامه نویسی بیش از ۱۰۰۰ دوره آموزشی در زمینه های مختلف دیگر نیز دارد. این دوره‌ها شامل موضوعاتی مانند طراحی وب، توسعه نرم‌افزار، علوم داده، مدیریت شبکه، امنیت اطلاعات، بازی سازی، طراحی گرافیک و ... هستند. دوره های این سایت را با کد تخفیف سون لرن میتوانید ارزانتر تهیه بفرمایید.

همچنین سون لرن دوره‌های آموزشی رایگان و پولی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و با ارائه محتوای با کیفیت و به روز، به کاربرانشان کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای شروع یا بهبود کار در حوزه مورد نظر خود را کسب کنند.

کدتخفیف خرید از تکنولایف 50 هزارتومانی

۱۰ بازديد
با کپی کد تخفیف Mopon50 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف تکنولایف،  برای اولین خرید بالای خریدبالای 2 میلیون تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف 20 درصدی خرید از اسنپ مارکت

۱۳ بازديد
بدون نیاز به کد تخفیف اسنپ مارکت و تنها با کلیک بر روی خرید کنید از 20 درصد تخفیف خرید مواد شوینده از سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت دریافت کنید.

بن تخفیف رزرو هتل از جاجیگا

۹ بازديد
با کپی کد تخفیفjajigaeidi1402 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 250 هزار تومان کد تخفیف جاجیگا، ویژه رزرو اقامتگاه از این سایت بهره مند شوید.

کد تخفیف 80% از دیجی کالا جت سوپرمارکتی

۱۳ بازديد
با کپی کد تخفیف M4NC و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 40 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا جت، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 50 هزار تومان، بهره مند شوید.

کوپن تخفیف کارنامه 50 تومانی

۱۳ بازديد
با کپی کد تخفیف krnmth50fcfc37a و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف کارنامه،ویژه کارشناسی خودرو بهره مند شوید.

برنامه نویسی چند شاخه دارد؟+ تخفیف خرید دوره

۲۲ بازديد
برنامه‌نویسی، به عنوان یکی از حوزه‌های مهم فناوری اطلاعات، شامل چندین شاخه و حوزه مختلف است.  با کد تخفیف سون لرن میتوانید دوره آموزش انلاین مورد نظر خود را با تخفیف تهیه بفرمایید. در زیر، به برخی از اصلی‌ترین شاخه‌های برنامه‌نویسی اشاره خواهیم کرد:

1. برنامه‌نویسی وب: شامل توسعه وب سایت‌ها، برنامه‌های تحت وب و نرم افزارهای مربوط به آن‌ها است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، Python و غیره انجام می‌شود.

2. برنامه‌نویسی موبایل: شامل توسعه برنامه‌های موبایل برای سیستم‌های عامل iOS و Android است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Swift، Java، Kotlin و غیره انجام می‌شود.

3. برنامه‌نویسی دسکتاپ: شامل توسعه نرم‌افزارهای دسکتاپ برای سیستم‌های عامل Windows، macOS و Linux است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Java، C، C++، C# و غیره انجام می‌شود.

4. برنامه‌نویسی داده: شامل توسعه نرم‌افزارهای مربوط به عملیات پردازش داده‌ها و تحلیل آن‌ها است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، R، SQL و غیره انجام می‌شود.

5. برنامه‌نویسی بازی: شامل توسعه بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند C++, C#, Java و غیره انجام می‌شود.

6. برنامه‌نویسی اینترنت اشیا: شامل توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با اینترنت اشیا است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، C++, Java، JavaScript و غیره انجام می‌شود.

7. برنامه‌نویسی امنیتی: شامل توسعه نرم‌افزارهای مربوط به امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، C++, Java و غیره انجام می‌شود.

8. برنامه‌نویسی هوش مصنوعی: شامل توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، R، Java و غیره انجام می‌شود.

این‌ها تنها برخی از شاخه‌های برنامه‌نویسی هستند و هر یک از آن‌ها دارای زیرمجموعه‌هایی نیز هستند که در هر زمینه‌ای می‌توان در آن فعالیت کرد.

کدتخفیف 20% خرید کتاب و لوازم تحریر

۱۳ بازديد
با کپی کد تخفیف mpk20 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 20 درصد کد تخفیف گاج مارکت ، بهره مند شوید.

کدتخفیف برنامه کرفس 50%

۱۱ بازديد
با کپی کد تخفیف karafs50ht و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 درصد کد تخفیف کرفس ،ویزه خرید اشتراک 3 ماهه بهره مند شوید.