آرشیو مرداد ماه 1402

روزمرگی و معرفی محصول

صفر تا صد درباره نحوه خرید اشتراک نماوا

۱۲ بازديد

فیلم دیدن همراه خانواده و دوستان برای همه ما امری لذت بخش می باشد و از آنجایی که برای تماشای فیلم های محبوبمان به اینترنت قوی برای دانلود یا تماشای انلاین نیاز داریم فیلم دیدن کمی دشوار شده است. با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن ایجاد سایت های اینترنتی در حوزه های مختلف چالش تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین یا دانلود آن به کلی رفع شده است. یکی از بهترین و پر طرفدار ترین سایت های تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا می باشد. با آمدن نماوا و دسترسی راحت آن این امکان برای تمامی مردم که به صورت آنلاین فیلم های روز دنیا را در هر مکان و هر زمان تماشا کنند به وجود آمده است.

این سایت اینترنتی امکان پخش آنلاین فیلم های سینمایی، سریال، کارتون، انیمیشن و ... برای تمامی رنج های سنی فراهم کرده است. در ادامه با یادگیری نحوه خرید اشتراک نماوا برای تلویزیون می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید در اصل با نحوه خرید اشتراک نماوا  با کد تخفیف آن دانلود فیلم های مورد نظر خود را به راحتی انجام خواهید داد.

نحوه خرید اشتراک نماوا و تماشای آنلاین فیلم و سریال

سامانه نماوا که یک سامانه تماشای آنلاین فیلم های سینمایی، سریال، انیمیشن و ... می باشد، جدید ترین و به روز ترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی را همراه با ترافیک های رایگان به کاربران خود عرضه می کند. قبل از طراحی و ساخت سایت های اینترنتی تماشای آنلاین فیلم و سریال مانند نماوا هیچ سایتی مانند آن وجود نداشت که بدون دانلود امکان تماشای یک فیلم وجود داشته باشد.

شما با داشتن کد تخفیف نماوا یا بلد بودن نحوه خرید اشتراک نماوا برای تلویزیون به راحتی می توانید تمامی سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی را به صورت آنلاین تماشا کنید. برای نحوه خرید اشتراک نماوا کافیست وارد این سایت اینترنتی فیلم و سریال شوید. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید گزینه ای در بالای صفحه اصلی با عنوان نماوا بدون خرید اشتراک برای شما قرار داده شده که با کلیک بر روی آن می توانید اشتراک دلخواه خود را خریداری کرده و سپس تا بی نهایت در نماوا فیلم و سریال تماشا کنید.


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%A7

تخفیفد خرید از فروشگاه باسلام 30 هزارتومانی

۱۳ بازديد
با کپی کد تخفیف 30tomantakhfif و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 هزار تومان کد تخفیف باسلام، از فروشگاه موبایل اسکار که در سایت و اپلیکیشن باسلام قرار دارند بهره مند شوید.

تخفیف خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ

۹ بازديد
با کپی کد تخفیف HOTBUS102 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 10 هزار تومان کد تخفیف اتوبوس اسنپ،  ویژه خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ بهره مند شوید.

تخفیف سوپر مارکت اسنپ

۲۵ بازديد
با کپی کد تخفیف TYUI75IBM و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 35 هزار تومان کد تخفیف اسنپ اکسپرس، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.