آرشیو شهریور ماه 1402

روزمرگی و معرفی محصول

کد تخفیف اکالا تست شده و معتبر

۱۰ بازديد

اکالا در واقع فروشگاه اینترنتی افق کوروش است که امکان خرید محصولات سوپر مارکتی را به صورت آنلاین برای کاربران فراهم کرده است. شما تمامی مواد غذایی، خواروبار، نوشیدنی و دمنوش ها، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی و ... را می توانید با تخفیف های خوبی از اکالا تهیه کنید. موارد زیر مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی اکالا می باشد:

  • تا 50% تخفیف
  • ارسال سریع
  • تحویل رایگان
  • ضمانت بازگشت کالا

همچنین در زمان ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی اکالا تاریخ انقضای تمامی محصولات به صورت جداگانه چک می شود و سپس ارسال صورت می گیرد. شما با ورود به سایت و یا اپلیکیشن اکالا تمامی مواد غذایی و سوپرمارکتی را می توانید از نزدیک ترین فروشگاه افق کوروش نزدیک به خود به صورت آنلاین خریداری کنید. برای بهره مندی از تخفیف های بیشتر اکالا می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف افق کوروش را به صورت رایگان دریافت کنید.


منبع:

https://www.parsnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/615141-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7

نحوه خرید از فیدیبو + کد تخفیف رایگان

۱۲ بازديد
سالانه برای چاپ کتاب های فیزیکی، کاغذ فراوانی مصرف می شود. در واقع یعنی در این چرخه درخت ها از بین می روند تا به کاغذ تبدیل شوند. با این حال برای حفظ درختان و مصرف کاغذ کم تر راه های فراوانی وجود دارد. مثل استفاده از نسخه های الکترونیکی یا صوتی کتاب ها. اگر شما هم کمی دوست دار محیط زیست باشید، احتمالا خرید و استفاده از کتاب های الکترونیکی را به کتاب های فیزیکی ترجیح می دهید. البته تنها مزایای کتاب های الکترونیکی، عدم استفاده از کاغذ نیست. کتاب های الکترونیکی از شما فضای فیزیکی کم تری می گیرند و در نتیجه جا به جایی و نگه داری راحت تری دارند. 
اپلیکیشن فیدیبو به شما این امکان را می دهد که به جای خرید کتاب های کاغذی و سنگین بسیار، تعدادی زیادی از نسخه های صوتی و الکترونیکی را به راحتی همراه خود داشته باشید. در ادامه بیشتر با نحوه کار فیدیبو به همراه کد تخفیف فیدیبو آشنا خواهیم شد.

نحوه خرید از فیدیبو

فیدیبو یکی از اولین ها در خاورمیانه است. اولین مولتی پلتفرم تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه. فیدیبو امکان مطالعه قانونی کتاب ها را بر روی تبلت، تلفن همراه و کامپیوتر شما فراهم کرده است. با توجه به دستگاه هایی که گفته شد، شما فیدیبو را می توانید بر روی سیستم عامل های اندروید و Ios و ویندوز داشته باشید، اما نمی توانید کتاب ها را از فیدیبو به کتاب خوان ها و دستگاه هایی مثل کیندل انتقال دهید. چرا که فیدیبو در این صورت نمی تواند به ناشران و نویسندگان تضمین رعایت قانون کپی رایت را بدهد. 
اگر می خواهید در فیدیبو کتاب های مختلف را به کتاب خانه شخصی خودتان منتقل کنید، باید ابتدا حساب کاربری بسازید. برای این کار، بر روی ورود و ثبت نام در صفحه اول سایت کلیک کنید تا پنجره جدید برایتان باز شود.

آموزش استفاده از فیدیبو

استفاده از فیدیبو در قدم اول ساخت حساب کاربری است. شما بدون داشتن حساب کاربری فقط به کتاب های رایگان و نسخه نمونه کتاب ها دسترسی دارید. نکته مهم دیگری که درباره استفاده از فیدیبو وجود دارد این است که شما در سایت فیدیبو و بدون داشتن اپلیکیشن نمی توانید به نسخه کامل کتاب ها دسترسی داشته باشید. فقط می توانید نظر بدهید، فروشگاه را مشاهده کنید و خرید انجام دهید. 
برای قدم بعدی در ساخت حساب کاربری و استفاده از فیدیبو، با استفاده از شماره موبایل، ایمیل و یا حساب گوگلتان ثبت نام را انجام دهید. زمانی که شناسه را وارد کردید و ورود را کلیک کردید، باید کد تایید ارسالی را وارد کنید. بعد از آن می توانید در صورت تمایل فرم اطلاعات را پر کنید. حالا وارد اپلیکیشن می شوید.


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%88

صفر تا صد درباره نحوه خرید از کافه بازار + کد تخفیف رایگان

۷ بازديد
امروزه اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند. در میان سیستم عامل های مختلف تلفن های همراه هوشمند، اندورید بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. برای دسترسی به امکانات متنوع و ارتباطات بیشتر، نیاز به برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف است. برنامه ای که بتوانید با آن قبض هایتان را پرداخت کنید، برنامه ای که رایگان تماس تصویری برقرار کنید، برنامه ای که با آن خرید هایتان را انجام دهید و بازی های مختلف برخی از نیاز های شما هستند. برای تهیه این برنامه ها نیاز به مرجع امنی دارید، تا هم برنامه ها را بدون ویروس های مختلف و باگ های فراوان تهیه کنید و هم سریع تر و آسان تر به آن ها دسترسی داشته باشید.
کافه بازار یکی از بستر های ارائه برنامه ها و بازی های اندرویدی در ایران است. در ادامه با نحوه کار و دانلود برنامه ها در کافه بازار به همراه کد تخفیف های ویژه آشنا می شوید.

آموزش کافه بازار

کافه بازار با همت دانشجویان ایرانی از سال ۱۳۸۹ شکل گرفته است. در این سال ها این تیم میزبان توسعه دهندگان مختلف بوده است. از همین رو است که شما برنامه های مختلف زیادی را در بازار پیدا خواهید کرد. یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از کافه بازار این است که شما در این اپلیکیشن ترافیک نیم بها استفاده می کنید. تازه این امکان هم برای مخاطبان کافه بازار وجود دارد که بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا رایگان فیلم و سریال تماشا کنند. 
برای استفاده از کافه بازار و دانلود برنامه ها، در قدم اول باید به دنبال مورد مد نظرتان بگردید. این کار را به کمک فیلتر جست و جو یا دسته بندی ها می توانید انجام دهید. در نتایج به دست آمده، بر روی گزینه مد نظرتان کلیک کنید. با این کار به صفحه ی برنامه منتقل می شوید.  جدیدترین کد تخفیف سیب اپ و… را به صورت رایگان از تخفیف هات دریافت کنید.

نحوه استفاده کد تخفیف کافه بازار

اگر می خواهید برای افزایش اعتبار و تهیه برنامه های غیر رایگان کافه بازار مبلغ کم تری بپردازید، می توانید از کد تخفیف کافه بازار استفاده کنید. برای استفاده از کد تخفیف کافه بازار، ابتدا به تخفیف هات بروید. کد تخفیف های بازار را در این سایت پیدا کنید. بعد بهترین کد تخفیف را برای خودتان انتخاب کرده و آن را کپی کنید. حالا به بازار برگردید و مراحل تهیه برنامه را مثل قبل طی کنید. زمانی که مراحل را تا پرداخت پیش رفتید، کد تخفیفتان را در قسمت مخصوص وارد و اعمال کنید. حالا روش پرداخت را انتخاب کنید و پرداختتان را نهایی کنید.

منبع:

 

خرید گوشی با کد تخفیف مقداد آی تی

۷ بازديد

تا صحبت از خرید وسایل الکترونیکی به صورت آنلاین می شود بسیاری از افراد می گویند همه چیز قابل خریداری است به جز وسایل الکترونیکی از جمله موبایل. اما امروزه یکی از بهترین خرید های آنلاین، خرید لپ تاپ و گوشی است؛ آنقدر که شما می توانید از طریق اینترنت در مورد گوشی موبایل مدنظرتان اطلاعات جمع آوری کنید در خرید های حضوری نمی توانید. قسمت نظرات و کامنت ها، مقایسه ی گوشی های هم قیمت و مشابه، گردآوری همه ی برند های موبایل،ر تجهیزات لازم و .. از جمله امکاناتی است که شما می توانید در خرید گوشی ارزان تر تجربه کنید. دریافت رایگان تا 100% کد تخفیف مقداد آی تی می تواند تجربه یک خرید دلچسب را برای شما رقم بزند. جدیدترین و بیشترین کد تخفیف مقداد آی تی برای خرید لوازم دیجیتال، موبایل، لپتاپ و ... به صورت کاملا معتبر در سایت تخفیف هات قرار دارد.

 

 مقداد آی تی فروشگاهی برای خرید آنلاین گوشی، لپ تاپ و ...:

یکی از فروشگاه های آنلاین که شما می توانید برای خرید وسایل و لوازم دیجیتال به آن مراجعه کنید مقداد آی تی است. کالاهایی مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و… در این سایت موجود هستند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی یکی از بخش های زندگی که به شدت مورد تغییر قرار گرفته است، خرید و فروش است. شما با چند کلیک ساده به راحتی می توانید خرید های خود را انجام دهید. کد تخفیف مقداد آی تی که در تخفیف هات قرار گرفته است، به کمک شما آمده تا خرید های خود را با قیمت های مقرون به صرفه تری از این فروشگاه انجام دهید.کد تا 100% تخفیف مقداد آی تی بصورت تست شده و معتبر برای خرید آنلاین گوشی، لپ تاپ و ... را می توانید بصورت رایگان از تخفیف هات دریافت نمایید. 

مزایای خرید از مقداد آی تی چیست؟

همانطور که ذکر شد مقداد آی تی یک سایت فروش کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و رایانه می باشد. ویژگی های زیر سایت مقداد آی تی را از دیگر فروشگاه ها متمایز می کند:

  • تنوع بی نظیر و دسته بندی متنوع محصولات 
  • امکان پرداخت هزینه در محل برای حداکثر خرید 10 میلیون
  • خرید و فروش کالاهای استوک
  • ارائه تخفیف های پلکانی برای اشخاص و سازمانها
  • خرید سازمانی برای کسب و کارها
  • مشاوره رایگان برای خرید
  • اسمبل کردن سیستم رایانه به صورت آنلاین
  • امکان خرید اقساطی کلیه کالاها
  • امکان مقایسه کالا ها با یکدیگر
  • کد تخفیف های جذاب و مقرون به صرفه
  • برگزاری جشنواره های متنوع همراه با جوایز ویژه
  • تضمین اصالت کالا و ضمانت هفت روزه بازگشت
  • ارسال کالاها به سراسر کشور در سریع ترین حالت ممکن


منبع:

https://takhfifhot.com/%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A2%DB%8C-%D8%AA%DB%8C?page=1&pageType=0&canonical=1

کدتخفیف دیجی کالا جت برای مشهد

۱۶ بازديد
با کپی کد تخفیف AF11UUJUF1 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا جت، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف استفاده اولین سفر اسنپ 50% ویژه وانت

۱۵ بازديد
با کپی کد تخفیف VSY50 از تخفیف هات و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 درصد کد تخفیف اسنپ ،برای سفارش  ارسال بار با وانت سبک، وانت سنگین، وانت مسقف و وانت سبک کفی دار ، بهره مند شوید.