شکت چیست و چگونه باید ست کرد؟

روزمرگی و معرفی محصول

شکت چیست و چگونه باید ست کرد؟

۹ بازديد
برای اکثر بانوان داشتن راحتی و آزادی در پوشیدن لباس بسیار مهم است. فصل زمستان، یکی از چالش هایی است که خانم ها با آن روبرو هستند. احتمالا خانم ها بیشتر با مشکل دست و پاگیر بودن در انتخاب لباس مواجه شده اند و انتخاب لباس هایی مثل پالتوهای بلند و یا ترنچ کت ها و بارانی ها گزینه مناسبی برای فعالیت های روزمره نیستند. در بین لباس های مختلفی که برای روزهای سرد پاییز و زمستان می توان انتخاب کرد، شکت انتخابی پرکاربرد برای روزهای پرمشغله که می خواهیم همزمان راحتی و گرمای مناسبی از پوشش خود تجربه کنیم. این لباس نه تنها در کشورهای خارجی ترند شده بلکه در ایران نیز طرفداران زیادی مخصوصا در بین بانوان پیدا کرده است. یکی از دلایل ترند شدن شکت در ایران تطابق این لباس با قوانین کشورمان می باشد. همینطور می توان این موضوع را نیز در نظر گرفت که این پوشش شباهت زیادی به استایل وینتیج، استایل گرانج و بوهمین دارد و به همین علت با سلیقه دختران امروزی همخوانی دارد. کد تخفیف دیجی استایل 50 هزار تومانی در تخفیف هات به رایگان برای خرید انواع لباس موجود است.

در واقع از ترکیب دو کلمه جکت (jacket) یا همان ژاکت و شرت (shert) به معنی تیشرت، لباسی به نام شکت را طراحی کرده اند. این لباس همان پیراهن مردانه و معمولا چهارخانه ایست که پارچه آن ضخامت مناسبی برای روزهای سرد پاییز و زمستان دارد. اما در بین مردم اینطور جا افتاده است که شکت ها برای روزهای نه چندان گرم و سرد اوایل بهار و پاییز کاربرد دارند. اما با توجه به طراحی های جدید در سال های گذشته از این لباس، به ترند روز تبدیل شده و به جز بهار و پاییز از ان به عنوان بالاپوشی برای روزهای سرد سال نیز می توان استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لباس کوتاهی به اندازه آن است که باعث توجه بالای خانم ها شده است.

با خرید شکت خیالتان از بابت انتخاب سایر لباس هایتان هم راحت باشد، این لباس الگویی از پیراهن مردانه اورسایز است که به راحتی می توان آن را به عنوان بالاپوش استفاده کرد. بنابراین نگران ست کردن رنگ لباس های زیر شکت نباشید زیرا شما با بستن دکمه های لباستان ظاهری جذاب برای خود ساخته اید.

شکت ها متنوع هستند
همه لباس های مردانه و زنانه تنوع بالایی دارند و به همین دلیل اغلب شما در زمان خرید بدون هیچ دردسری گزینه مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری می کنید. برای مثال زمانیکه خانم ها برای خرید مانتو به بازار یا به سایت های اینترنتی مراجعه می کنند مدل های زیادی از مانتو می بینند که شاید به سختی یا به آسانی مانتوی مورد نظر خود را پیدا کنند. شکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، تنوع بالای این لباس باعث شده که شما با هر سلیقه ای بتوانید بهترین و مناسب ترین خود را خریداری کنید.

یکی از خوبی های شکت این است که هم لباسی زنانه و هم مردانه به شمار می آید، که هر دو گروه می توانند برای خوش استایل بودن در پاییز و بهار از آن استفاده کنند. از مدل های رایج این لباس می توان به شکت با جیب های روی سینه تا شکت با دکمه های بزرگ و تزئینی و... اشاره کرد. جنس این لباس نیز معمولا از تارتان، تویید و چرم نازک می باشد اما مدل چهارخانه آن در بین افراد زیادی طرفدار دارد. شکت ها را می توان با انواع مدل های شلوار جین ست کرد ولی برای داشتن یک استایل زیبا با شکت، شلوار جین فاق بلند زنانه یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

بهترین رنگ بندی برای شکت ها در فصل پاییز چیست؟

برای خرید شکت باید از قبل به این موضوع فکر کنید که چه رنگی مناسب ست کردن با سایر لباس هایتان است. از آنجا که شکت ها شباهت زیادی به ژاکت دارند در نتیجه باید همراه آن لباس های دیگری نیز پوشید. پس در این لحظه ابتدا به داخل کمد لباستان نگاهی بیندازید و ببینید ار چه رنگ هایی بیشتر استفاده می کنید. اغلب افراد برای خرید شکت رنگ هایی مانند بژ، قهوه ای، کرم، شکلاتی و مشکی را انتخاب می کنند که برای فصل پاییز بهترین هستند و می توان آنها را با هر تناژ رنگی ست کرد. یکی دیگر از انواع شکت ها، شکت های پرزدار و پفی هستند که با توجه به بافت ضخیم شان برای فصل پاییز گزینه ای مناسب هستند و ظاهری بامزه و جذاب را برای شما می سازند.

شما حتی می توانید برای داشتن یک استایل شاد و جذاب از رنگ های صورتی روشن، آبی روشن، سبز و لیمویی و نارنجی نیز استفاده کنید که معمولا خانم های جوان از این رنگ ها بیشتر استقبال می کنند. رنگ های پاستلی را هم می توانید جزو انتخاب های خود قرار دهید و آنها را با رنگ های متفاوتی ست کنید. همینطور پیشنهاد می کنیم از رنگ های نئونی برای شکت انتخاب نکنید زیرا ست کردن این رنگ با رنگ های دیگر کار بسیار سختی است.



منبع:
https://www.linkedin.com/pulse/%D8%B4%DA%A9%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-padmira-ir#:~:text=%D8%AF%D8%B1%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8%20%D8%AF%D9%88,%D8%B3%D8%B1%D8%AF%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2%20%D9%88%20%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.